Witaj na HellBreak.pl
Logowanie
Rejestracja

Ogłoszenia

  • 0

 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Nowe mapy v4
#1
https://gamebanana.com/maps/204128
https://gamebanana.com/maps/201344
https://gamebanana.com/wips/48128
https://gamebanana.com/maps/202349
Odpowiedz
#2
Wątek pozostawiam do dyskusji. Jak nie będzie sprzeciwów co do map to zostaną dodane w przyszłym tygodniu na okres póbny
"Bolanowi i mk ufam bezgranicznie" ~Sum 2018
Odpowiedz
#3
JOT BE ORENŻ JESZCZE 100% crits trza walnąć i serwer 32/32

ale wtedy będą same dzieciaki i obco

tylko boję się o ostatnią mapę bo jak to typek w komentarzach napisał, mapa potrzebuje jeszcze pracy troszke.
Mapa nie dokończona
Bycie Grubasem to nie choroba.
Bycie Grubasem to styl życia.
Odpowiedz
#4
(04-27-2019, 06:23 PM)qbus napisał(a): JOT BE ORENŻ JESZCZE 100% crits trza walnąć i serwer 32/32
ale wtedy będą same dzieciaki i obco
tylko boję się o ostatnią mapę bo jak to typek w komentarzach napisał, mapa potrzebuje jeszcze pracy troszke.
Mapa nie dokończona
Orange na 1000 dodajemy 
Odpowiedz
#5
Fajna mapa bym na niej zagrać Duży uśmiech
Odpowiedz
#6
Orange do poprawy:
- Gracze mają T-Pose przy starcie
- Ammo można zdobyć w 10 sec (na środku mapy)

District_a4:
Fajna mapa, fajne texturki, i fajne sekrety, nie mam co do tej mapy zastrzeżeń (chyba, o ile o czymś nie zapomniałem)

Wetworks na 75% delete:
- Mapa stworzona pod solda aby uciekać, co prawda jest kilka sekretów umożliwiających ucieczke ale to tyle, mapa niczym nie wyróżniająca się, wszędzie te same textury
- Jak to qbuś powiedział: mapa niedokończona, chaotyczna niczym mapa wolf_lr_map (lol xdd nie znam takiej mapy Anioł ‌)

Jb_turbine: do zastanowienia się
- Fajny pomysł na mape, bardziej "zamknięta"

I teraz część opinii z innych map które wczoraj jeszcze testowaliśmy a były na serwie (dzięki Mordek za przypomnienie)

jb_air 90% delete:
- Red ma dziury w celach przez co 50% graczy zawsze ginie na początku rundy (blue to samo)
- Mapa ma bardzo mało zabaw (o ile jakieś ma i je zobaczyłem zanim zmieniłem mape bo nie dało się grać)
- Jeżeli widać gdzieś wodę to lepiej w nią nie wchodzić bo ona nic nie uratuje Uśmiech
- Można zdobyć FULL FAT ammo w 10 sec (wystarczy wspiąć się na drabinkę za celami)

Mann_or_mouse 95% delete:
- Każdy z graczy miał 90+ pingu
[Obrazek: unknown.png]
[Obrazek: wiggle.gif]
Odpowiedz
#7
@wolf ping przez mapę wut?
Bycie Grubasem to nie choroba.
Bycie Grubasem to styl życia.
Odpowiedz
#8
Też mnie to zdziwiło, ale każdy miał 90+ pingu a gdy zmieniłem mape wszystko było ok.
Pamiętam, że kiedyś też tak miałem (nie na mapach typu jb tylko ff2) gdzie każdy miał wysoki ping
[Obrazek: unknown.png]
[Obrazek: wiggle.gif]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości